emeliefredriksson

Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie Fredriksson - 17 juli 2010 15:52

idag blir bästa fideli 17, bara ett år kvar sen då jävlar fidde då får du föra vad du vill eller aa utan att folk ska komma och lägga sig i iaf, vet hur mycket du längtar. snart ska jag till tuna med anders och köpa present till fidde, sen ska jag möta anna där, ska försöka få anders att fylla på min mobil idag oxå har liksom inte haft comviq på en vecka :o han sa iaf igår om jag fixade med tvätten och fixade lite i köket så skulle jag få, och nu är ju det gjort så får väl hoppas på det iaf. kvällen kommer spänderas med bästis ska sova där inatt, ring mig om ni vill träffa oss. slänger in en bild oxå och den får fidde stå för. älskar dig bästa <3

  

Av Emelie Fredriksson - 17 juli 2010 02:52

vad fan jag är vaken nu, det går verkligen inte att sova det är för varmt. blir en bild bomb så kanske jag kanske blir trött, kan iaf prova :)


 

                  

Av Emelie Fredriksson - 15 juli 2010 17:59

hahah jag diggar fan den här låten, den är skit skön :D



Av Emelie Fredriksson - 15 juli 2010 17:07

nu har jag precis duschat efter några timmar i mälarbaden med anna och alvida frida och alice orkade inte komma dit och amanda får inte bada för hon har fått infektion i såren som hon har fått efter hon ramla med cykel. men nu ska jag hjälpa mor min med  maten vi ska tydligen bjuda grannen på middag ska bli grillat och hoppas på tzatziki är grymt sugen på det :o pusssss

Av Emelie Fredriksson - 15 juli 2010 11:04

nu sitter jag hos anna och har typ nyss ätit frukost, hade grymt kul igår vi hitta på en massa bus ni ska bara veta ;) haha kanske lägger ut nån bild från igår sen när jag har fått dom av anna eller av alice vet inte vem som har dom bra bilderna som man kan lägga ut. vi somnade väl runt 3 i natt när alla vart tysta och när vi hade slutat ringa folk. haha nu ska vi ät glass tårta mummmmms säger jag bara. sne blir nog att bada i mälarbaden, med sara och anna och sen får vi se om frida och alice och knke amanda kommer sen. vi hörs sen pusssssssssssssss ;)

Av Emelie Fredriksson - 14 juli 2010 12:45

godmorgon, åååh är så less vaknade halv 10 imorrse av att grannen borrar i vägen asså vem fan borrar i en väg halv  på morgonen och vet att det låter som fan ? aja har hunnit fixat köttet som jag och anna ska grilla ikväll. ska snart börja fixa mig och sen packa sen bär det av till anna, vi ska försöka få upp ett nio manna tält aja det ska bli kul, sist när vi skulle få upp ett tält som var för 2 pers så tog det en timme, så undrar hur lång tid det kommer ta den här gången :)


slänger in några bilder på annapanna och mig

 


  


Av Emelie Fredriksson - 13 juli 2010 16:59

nu har jag skaffat blogg igen, haha får se hur det går den här gången ;)

idag har det typ inte hänt ett piss har typ bara tagit det lugnt, har varit och lämnat in cykeln nu haha anna och jag hade haft söönder den för typ 2-3 veckor sen men nu är den inlämnad (y) sen vart och fixat lite med mor min, handlat lite till imorgon. imorgon ska en massa folk till anna och fira henne blir att tälta där med alla tjejer oxå, skojj assso men det kommer bli fett varmt 10 st i ett tält. igår så var jag i mälarbaden och bada med amanda sen träffa vi frida alice anna och becky där oxå, riktigt kul vare, massa bad och sol och kolla in alla snyggingar eller vad säger ni ? ;) haha.


bästa låten just nu


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards