emeliefredriksson

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

:(

Av Emelie Fredriksson - 23 december 2010 19:01

Imorgon är de julafton o jag har verkligen ingen julkänsla alls, tycker de förtfarande är typ oktober eller nåt inte december.

Färgade håret idag eller aa Fidde gjorde de på mig, vart typ lite gult men inte så farligt, känns lite konstigt att vara blond när man inte har varit de på typ 3, 4 år. Och snart ska jag färga Fiddes hår oxå, det har blivit värsta frisör salongen här hemma med det gillar vi bara. Messar med bästa Frida just nu o vi planerar veckan som kommer. På måndag ska vi ses o fika sola o kolla lite på stan, sen senare i veckan ska vi till lotus med Madde oxå. Behöver prata med henne lite oxå om lite allt möjligt känner ja, allt bara snurar i mitt huve allt känns fel vet inet vad jag vill känner mår vet inte nåt just nu. Jag som har allt jag behöver mina vänner familj o pojkvän men det är ändå nåt som känns fel som får mig att få ont i magen o inte kunna koncentrera mig på nåt. Aja nu ska jag gå o käka fetaostpaj helt klart favorit maten, hörs!



man ska inte göra nåt man inte vill va nåt som inte känns rätt ? :( 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Fredriksson - 1 januari 2011 18:40

nu går jag över till devote, tänkte de är ju nytt år o då blir de som en ny start. o sen ska jag försöka ta bloggandet på lite större allvar och slänga in ett inlägg varje dag iaf.   finns nu på http://emeliefredriksson.devote.se ...

Av Emelie Fredriksson - 1 januari 2011 16:45

Gott Nytt År! Nytt år med nya möjligheter o val. Hoppas att de här året har något härligt att bjuda på. ...

Av Emelie Fredriksson - 30 december 2010 01:21

tårarna bara rinner, vet inte vad jag ska göra...     allt fuckar sig totalt ...

Av Emelie Fredriksson - 24 december 2010 17:32

God jul på er alla där ute, hoppas alla har haft en toppen dag. Julafton idag då, först kom farfar o lämna paket sen kom farmor o Roger fick sammanlagt av dom 1000 kr. Sen fick vi öppna ett paket var vid frukosten, då fick jag en leopard mönstrad mor...

Av Emelie Fredriksson - 22 december 2010 20:52


Har haft julavslutning nu då, de är riktigt härligt måste jag säga. Det som är lite sorligt är att det betyder att det bara är ett halvår kvar med klassen och drygt ett halvår kvar i Eskilstuna som verkligen är as jobbigt. Har ju verkligen allt här m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards