emeliefredriksson

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Emelie Fredriksson - 13 september 2010 19:14

usch har verkligen värsta ångesten inför imorrn, lyckas alltid bli extremt ful :(


skola idag, grymt tråkigt men nu är iaf so arbetet klart grymt skönt, hade utvecklingssamtal, det gick faktiskt helt okej, jan-erik snacka inte lika mycket som förra gången iaf så det är ju ett stort +. efter skolan så drog jag ner på stan med mamma och elin hitta en tröja som jag ska ha på skolfotot super snygg, sen hittade jag 2 par leggings. mamma köpte en smink växa till mig så att jag äntligen kan få plats med allt mitt smink i en väska så jag slipper ta med mig typ 3 st sminkväskor, men den nya är typ mega full nu. nu ska jag dricka min kopp te haha låter som värsta gamlingen men te är faktiskt gott på kvällen. nu ska jag kolla klart på biggest loser, sen efter det blir biggest loser sverige sen sova tror jag, är så grymt trött somna halv 3 i natt på grund av min jävla mage, har haft grymt ont sen i torsdags vet inte vad det är typ mensvärk men ändå inte, och inget hjälper heller så det är ju mega kul, not :( vi höres nån gång när jag har tid att skriva, pussss :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards