emeliefredriksson

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Emelie Fredriksson - 30 oktober 2010 22:32

nu har jag hjälpt mickis att skaffa blogg. så nu tycker jag ni ska titta


www.mickisbergstrom.bloggplatsen.se


www.mickisbergstrom.bloggplatsen.se


  

Av Emelie Fredriksson - 30 oktober 2010 20:49

hemma ikväll faktiskt riktigt skönt för det var länge sen jag var hemma en lördag kväll. hahha nu kollar vi dansbands kampen bara för att anders så hemskt gärna  vill kollla på det bara för att jag o mickis har bokat tv halv 10. 3 systrar o en mamma blire o käka en massa godis, tycker faktiskt att jag är värld det för att jag o mickis har varit ute o gått i en timme se vad duktig jag är :D nej nu orkar jag inte skriva mer pussss

Av Emelie Fredriksson - 30 oktober 2010 13:04

drar snart ner på stan för att möta tove, kanske går runt där ett tag det får vi se, sen blire hem till mig o kolla skräck filmer, vi kanske ska kolla paranormal activity får se om den funkar, annars blire något annat läskigt. just ja jossan messa mig o sa att nemo och jockiboi kommer till lotus på onsdag jag som inte hade tänkt att gå, nu känner jag ett måste, fan! det är ju bara massa små barn där just nu sen massa äckligt folk ne här ingen lust med det, men ååh nemo och jockiboi. aja får väl tänka på saken o så får vi se om jag går eller inte.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards