emeliefredriksson

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emelie Fredriksson - 10 november 2010 22:00

nu sitter anders & mamma och kollar hus, det börjar göra mig lite nervös för har insett att det inte är långt kvar tills första flyttlasset går stavas det så? aja skit samma. o vi har inte hittat något hus vi ska bo i en men dom hitta visst nåt nu, tror jag dom sa dom vill iaf ta kontakt med säljaren. tänk det är redan november o vi lär ju börja flytta typ i juni juli nån gång. men nästa sommar blir jag kvar i eskilstuna iaf, men sista tiden i eskilstuna nu ska bli underbar.

Av Emelie Fredriksson - 10 november 2010 17:49

usch jag hatar rubrik kommer aldrig på vad jag ska skriva :(


dagen var seriöst underbar den roligaste skoldan på länge. har magrutor nu efter allt skratt, borde vara förbjudet att äta kladdkaka eller iaf åldersgräns. josefine, ebba o mathilda ni är helt underbara tycker om er starkt. mamma har iaf fått tag på fyris skolan nu äntligen så det blir uppsala nästa onsdag måste säga att jag är lite nervös men kul ska det bli. sen nu på fredag så ska jag till jb o kolla där, men ska inte gå här i eskilstuna men det är ju lite kul o kolla ändå :) men nu ska jagsnart gå o träffa erica vi tänkte ta en promenad ut i snön kan bli kul o se hur mycket vi halkar runt i våra uggs. ha en trevlig kväll alla där ute det ska jag iaf ha med min underbara vän erica.


hörs (K)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards