emeliefredriksson

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Emelie Fredriksson - 21 november 2010 00:20

Dagens vill ha: navelpiercing
DAGENS KLÄDSEL: leggings, blomigt linne

DAGENS FRISYR: utsläppt o mössa
DAGENS LÅT: daniel adams-ray - förlåt att jag aldrig sagt förlåt
DAGENS PLANER: film med brudarna o film med mickis
DAGENS SAKNAD: frida alice
DAGENS DUMMASTE: ...

DAGENS MISSLYCKANDE: inget idag faktiskt

DAGENS DROG: MUSIK
DAGENS KÖP: mat o burn
DAGENS GODIS: hihih, jossans godis:D

DAGENS HUMÖR: glad

DAGENS ROLIGASTE: film med mina brudar :*


Mina brudar åkte runt elva o då hade vi kollat på nån film som jag inte kommer ihåg vad den heter men den var grymt läskig o sen saw 3. . Det blir 10 gånger läskigare när man kollar i mitt film rum nere i källaren. Det var riktigt mys måste vi ta o göra om. Imorgon blir det nog att gå på stan med syster o köpa puder och navelpiercing om laboro har öppet dvs, måste ha en ny för min gick sönder igår. Nu orkar jag inte skriva mer vi hörs (k)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards