emeliefredriksson

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Emelie Fredriksson - 17 november 2010 19:40

Vart i Uppsala hela dan idag, för gick runt lite inne i stan o shoppa med mamma. Hitta en klänning som jag ska ha på kryssningen nästa vecka, två par leggings, leopard tröja, väska, linne o troser o bh. Tack mamma. Sen åkte vi till fyrisskolan o kolla på hv inriktnig stylist. Det verkar riktigt kul men vet inte om det är rättatt gå om man vill bli det jag vill bli. Skolan var sjukt stor gångar hit o dit och trappor o grejer, kommer gå vilse  jag börjar där. Skolan i säg verkar jätte bra, fina lokaler o så. Sen fick jag oxå träffa lilla fideli, har saknat henne massa. Usch just nu vet jag verkligen inte vad jag vill gå för gymnasium, jag var så säker förut om att jag verkligen ville gå stylist men just nu vet jag inte för det var inte studieförberdande, och den utbildningen man går ut med från gymnasiet kan man inte bli något bra på. Så just nu funderar jag på om jag ska gå ekonomi entreprenör o sen gå på privat skola för att kunna bli stylist för då får jag en bättre utbilning. Får se hur det blir det är ju ändå ett tag kvar, så jag hinner fundera mera. Ha en så trevlig onsdags kväll alla, pussss(K)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards